Georgian ‘propaganda’ TV in South Ossetia was run illegally

By | March 15th, 2014|Categories: Media, News|Tags: , |

Alania TV later turned into PIK TV. (Interpressnews.) TBILISI, DFWatch–A parliamentary commission in Georgia has exposed how one television station was operating for years without a license during Saakashvili. The channel, Alania, was found to have close links to the government while Saakashvili was in power and though […]